• 102

1. Μόνο και μόνο να υπάρχω στην τάξη είναι για εμένα ένα ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ.

2. Μπορώ να νιώσω τη θερμότητα, τη μυρωδιά των συμμαθητών μου, της δικιάς σου καθώς και όλων των αντικειμένων που βρίσκονται στο χώρο. Κάποιες φορές με πνίγουν.

3. Τι θα έλεγες αν για να μάθω το «Β» φτιάχναμε μπισκότα μαζί στο σχήμα του, το ακουμπούσα στο μάγουλό μου άψητο και ψημένο, το μύριζα τελετουργικά, το έτρωγα ή το κρατούσα στο στόμα μου μέχρι να διαλυθεί το σχήμα του. Κι αν με έβαζες να τρέχω, να περπατώ, να πηδώ, να χορεύω σε σχήμα «Β»…;

4. Στην μάθηση δεν υπάρχει “one size”. Aυτό είναι μόνο στα ρούχα.

5. Ακούω, γεύομαι, μυρίζω, νιώθω, αισθάνομαι πράγματα που ποτέ σου δεν είχες φανταστεί. (Ο ήχος του στομάχου σου καθώς μιλάς για παράδειγμα)

6. Παίζοντας μαθαίνω, μαθαίνω παίζοντας.

7. Κάποιες φορές μπορεί να χρειαστεί να με διδάξεις σαν να ήμουν μωρό. Αυτό δε σημαίνει ότι είμαι όμως.

8. Είναι τρομακτικά βαρετό σε όλο το δημοτικό, για παράδειγμα, να περνάνε χρόνια και να μαθαίνω τους ίδιους κανόνες γραμματικής ορθογραφίας. Ή να μαθαίνω με τον ίδιο ακριβώς πανομοιότυπο τρόπο. Χρειάζομαι ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ. Χρειάζομαι ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ στην εκπαιδευτική διαδικασία.

9. Πολλές φορές μια και ΜΟΝΟ ιδέα μπορεί να μου προκαλέσει συνεχόμενες, επαναλαμβανόμενες κινήσεις των δαχτύλων μου, των χεριών μου, ολόκληρου του σώματός μου.

10. Όταν σε κάνω να νιώθεις πονοκέφαλο μη μου κρατάς κακία. Μπορεί εκείνη την ώρα να νιώθω κάτι πολύ πιο επώδυνο από έναν απλό πονοκέφαλο.

11. Όταν δε συνεργάζομαι ψάξε να βρεις τι φταίει. Θα ήθελα πολύ να σε κάνω χαρούμενο. Σιγουρα.

Bochatziar Sp. Evangelos
Λογοθεραπευτής, Ειδικός Παιδαγωγός – Ιrlen Diagnostician – Clinic Director – trainer, INPP Sc. P.
©All rights reserved. mpoxatziar.gr2021. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

en_GB
0
    0
    Cart
    Το καλάθι είναι άδειοΕπιστροφή στο βιβλίο