• 203
EVERYTHING TEACHERS NEED TO KNOW ABOUT A STUDENT (and not only): My Dear Master: 1. 1. 2. I can feel the heat, the smell of my classmates, yours as well as all the objects in the room. Sometimes they suffocate me. 3. What would you say if to learn the "B" we made cookies together in its shape, I put it on my cheek unbaked and baked, smelled it ritually, ate it, or held it in my mouth until its shape dissolved. What if you made me run, walk, jump, dance in a "B" shape? 4. In learning there is no "one size". That's only in clothes. Also, the ceiling only for houses... 5. I hear, taste, smell, feel, sense things you never imagined. (The sound of your stomach as you talk for example) 6. I learn by playing, I learn by playing. 7. Sometimes you may have to teach me as if I were a baby. That doesn't mean I am though. 8. Other times, even though I am a child, I look like an adult, more serious than real adults. In all cases, though, I am a child. 9. It's terribly boring throughout elementary school, for example, to spend years learning the same grammar spelling rules. Or learning in the exact same identical way. I need INNOVATIONS. I need CHANGES in the educational process. 10. Many times a single idea can cause me to make constant, repetitive movements of my fingers, my hands, my whole body. 11. When I make you feel headache, nausea, head burning, heart pounding, want to scream don't hold a grudge. I may at that time feel something much more painful than all of the above. 12. If I don't experience something, I can't know it. 13. When I don't cooperate, find out what's wrong. I would love to make you happy. Sure. With love and appreciation for my work. ...for your work. Have a happy and creative school year!
Αγαπημένε μου Δάσκαλε:
1. Μόνο και μόνο να υπάρχω στην τάξη είναι για εμένα ένα ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ.
2. Μπορώ να νιώσω τη θερμότητα, τη μυρωδιά των συμμαθητών μου, της δικιάς σου καθώς και όλων των αντικειμένων που βρίσκονται στο χώρο. Κάποιες φορές με πνίγουν.
3. Τι θα έλεγες αν για να μάθω το «Β» φτιάχναμε μπισκότα μαζί στο σχήμα του, το ακουμπούσα στο μάγουλό μου άψητο και ψημένο, το μύριζα τελετουργικά, το έτρωγα ή το κρατούσα στο στόμα μου μέχρι να διαλυθεί το σχήμα του. Κι αν με έβαζες να τρέχω, να περπατώ, να πηδώ, να χορεύω σε σχήμα «Β»…;
4. Στην μάθηση δεν υπάρχει “one size”. Aυτό είναι μόνο στα ρούχα. Επίσης, το ταβάνι μόνο για τα σπίτια…
5. Ακούω, γεύομαι, μυρίζω, νιώθω, αισθάνομαι πράγματα που ποτέ σου δεν είχες φανταστεί. (Ο ήχος του στομάχου σου καθώς μιλάς για παράδειγμα)
6. Παίζοντας μαθαίνω, μαθαίνω παίζοντας.
7. Κάποιες φορές μπορεί να χρειαστεί να με διδάξεις σαν να ήμουν μωρό. Αυτό δε σημαίνει ότι είμαι όμως.
8. Κάποιες άλλες, αν και είμαι παιδί, μοιάζω σαν να είμαι ενήλικας, πιο σοβαρός και από τους πραγματικούς ενήλικες. Σε κάθε περίπτωση, όμως, είμαι παιδί.
9. Είναι τρομακτικά βαρετό σε όλο το δημοτικό, για παράδειγμα, να περνάνε χρόνια και να μαθαίνω τους ίδιους κανόνες γραμματικής ορθογραφίας. Ή να μαθαίνω με τον ίδιο ακριβώς πανομοιότυπο τρόπο. Χρειάζομαι ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ. Χρειάζομαι ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
10. Πολλές φορές μια και ΜΟΝΟ ιδέα μπορεί να μου προκαλέσει συνεχόμενες, επαναλαμβανόμενες κινήσεις των δαχτύλων μου, των χεριών μου, ολόκληρου του σώματός μου.
11. Όταν σε κάνω να νιώθεις πονοκέφαλο, ναυτία, κάψιμο στο κεφάλι, ταχυπαλμία, να θες να ουρλιάζεις μη μου κρατάς κακία. Μπορεί εκείνη την ώρα να νιώθω κάτι πολύ πιο επώδυνο από όλα τα παραπάνω.
12. Αν δεν βιώσω κάτι, δεν μπορώ να το μάθω.
13. Όταν δε συνεργάζομαι ψάξε να βρεις τι φταίει. Θα ήθελα πολύ να σε κάνω χαρούμενο. Σιγουρα.
Με αγάπη και εκτίμηση στο λειτούργημά
σου.
Καλή και δημιουργική σχολική χρόνια!
Evangelos Bochatziar
© mpoxatziar.gr2021
en_GB
0
    0
    Cart
    Το καλάθι είναι άδειοΕπιστροφή στο βιβλίο